صفر تا صد کرکره پلی کربنات

یکی از انواع کرکره برقی هایی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرند کرکره های شفاف پلی کربنات میباشد. استفاده از کرکره های پلی کربنات امروزه در بسیاری از محیط ها رو به افزایش است و روز به روز به کاربرد این کرکره ها افزوده میشود. اگر میخواهید مدل های متنوع کرکره های پلی کربنات را به همراه مشخصات و قیمت شان مشاهده کنید و برای خرید مناسب ترین مدل اها اقدام کنید میتوانید به صفحه کرکره پلی کربنات مراجعه کنید.

کرکره پلی کربنات چیست

یکی از انواع تیغه های کرکره برقی تیغه پلی کربنات میباشد. این نوع تیغه همانطور که از نام آن نیز پیداست از جنس پلی کربنات می باشد که نسبت به کرکره برقی الومینیومی دارای مزایا و معایب خاصی می باشد. در ادامه به صورت جامع در رابطه با تیغه پلی کربنات و همچنین مزایا و معایب آن به صورت جامع بحث کرده ایم.

تیغه پلی کربنات شفاف بوده و نسبت به سایر کرکره برقی ها سبک تر و کم وزن تر می باشد. یکی از دلایل اصلی سبک بودن تیغه پلی کربنات جنس آن می باشد.

لازم به ذکر است مقاومت این نوع تیغه کرکره برقی به دلیل جنس آن بوده و از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

کرکره پلی کربنات قیمت های متفاوتی دارد که برحسب ابعاد و کیفیت تیغه ها این قیمت تعیین میشود.

همچنین نصب کرکره برقی برای این نوع تیغه بسیار اسان بوده و به راحتی میتوانید اقدام به نصب نمایید.

اگر میخواهید بدانید تیغه پلی کربنات چیست باید بگوییم اگر به دنبال تیغه ای می باشید که استحکام و مقاومت بالا، مقاومت در برابر نور خورشید، ضد حریق بودن و شستشو و نگهداری آسان را دارا باشد، تیغه پلی کربنات برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

انواع کرکره پلی کربنات

یکی از مواردی که باعث شده امروز از کرکره برقی شیشه‌ای به وفور استفاده گردد، قابلیت تاشوندگی و بسته شدن درب در قسمت بالایی ورودی فروشگاه است؛ به این شکل فضای زیادی برای نصب آن لازم نخواهد بود. این ساختار و مزیت است که باعث شده این کرکره در قطعاتی کوچک‌تر، ساخته و به هم متصل شوند. همین موضوع باعث شده که کرکره پلی کربنات یا کرکره برقی شفاف نمی‌تواند مانند یک طلق شفاف یک تکه باشد. این نوع کرکره رول آپ از قطعات کوچک پلی‌کربن تشکیل شده که این قطعات پلی‌کربن به صورت آجر در کنار یکدیگر چیده می‌شوند و یک دیواره را تشکیل می‌دهند. لذا باید توجه داشته باشید که کرکره پلی کربنات  هیچگاه مانند یک شیشه یکسره نیست، بلکه مانند قطعات کوچک شیشه‌ای است که در کنار هم چیده شده‌اند. در مجموع دو نوع کلی کرکره برقی شفاف داریم: کرکره برقی پلی کربنات شفاف زواری (غضروف آلومینیوم) و کرکره برقی شفاف لوله‌ای (میل ترانس آلومینیوم و یا استیل).

مزایای استفاده از کرکره پلی کربنات

از مزایای کرکره پلی کربنات می توان به سبک بودن و مقاومت بسیار بالا در برابر وزن کرکره ها اشاره کرد و همچنین عواملی مانند زلزله، طوفان، تگرگ، نیاز به نمای فروشگاه 24 ساعته و حوادث دیگر در انتخاب کرکره های شیشه ای بسیار موثر بوده است.

کرکره پلی کربنات از مقاومت در برابر ضربه بسیار بالایی برخوردار هستند و در عین حال شفاف و قابل رویت هستند و وزن کمی دارند و قابل شکست هستند و با استفاده از کرکره برقی شفاف پلی کربنات می توانیم به دلیل وجود یک لایه ضد عبور از این پرتو در یک محیط سالم برای سلامتی خود در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید ایجاد کنیم.

موارد استفاده کرکره شفاف ضد سرقت

کرکره برقی پلی کربنات شفاف جزو کرکره های پرکابرد می باشد که در مکانهای مختلفی از آن استفاده می گردد. کرکره پلی کربنات در رنگ و طرحهای مختلفی طراحی و ساخته می شود به همین جهت کاربرد بسیار زیادی دارد. با توجه به اینکه قیمت کرکره پلی کربنات شفاف نسبت به قیمت کرکره آلومینیومی بالاتر می باشد. معمولا از کرکره برقی شفاف پلی کربنات به دلیل خاصیت ضد ضربه ، ضد حریق و ضد سرقت بودن آن در مواردی استفاده می شود که امنیت محل اهمیت بسیار بالایی داشته باشد. با توجه به شفاف بودن کرکره برقی پلی کربنات و نمایان بودن محیط داخل از بیرون در صورت بروز سرقت در محل انجام عملیات برای نیروهای انتظامی و پلیس راحتتر می باشد.

  • ساختمان های فروشگاهی
  • مراکز فروشگاهی و پاساژ
  • استفاده در دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  • استفاده به عنوان پارتیشن متحرک
  • بالکن ساختمان ها (کرکره شفاف برای بالکن)
  • پارکینگ های ساختمان های جنوبی

مشخصات تیغه پلی کربنات (تیغه شفاف)

  • در این قسمت مقاله مشخصات تیغه پلی کربنات (تیغه شفاف) را برمیشماریم:
  • تیغه شفاف یا تیغه پلی کربنات دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و uv می باشد.
  • کرکره شفاف یا تیغه شفاف باعث امنیت بیشتر مراکز و مکان ها می شود زیرا شفاف است و داخل مکان به راحتی دیده می‌شود.
  • مقاومت بالای تیغه شفاف یا تیغه پلی کربنات بسیار بالا می باشد و در مقایسه با آلومینیوم و دو برابر بیشتر است.
  • در تیغه پلی کربنات یا تیغه شفاف معمولاً لوله های استیل استفاده می‌شود تا مقاومت و امنیت کرکره شفاف بالاتر برود.
  • داشتن تاییدیه امنیت از پلیس برای پیشگیری از سرقت و دزدی

رنگ تیغه های کرکره پلی کربنات شفاف

این تیغه ها با افزودن رنگ دانه هایی خاص در هنگام تولید می توانند علاوه بر رنگ شفاف شیشه ای به رنگهای دیگر نیز تولید شوند. معمولاً رنگهای شیشه ای ، برنز/عسلی و دودی به صورت نرمال و روتین تولید می شوند. ولی تولید سایر رنگها بصورت سفارشی و برای کارهای بزرگ انجام می شود و متاسفانه برای یک دهنه امکان تولید کرکره با رنگ سفارشی وجود ندارد.

انواع تیغه کرکره پلی کربنات شفاف
1. تیغه کرکره پلی کربنات شفاف با ضخامت متوسط
2. تیغه کرکره پلی کربنات شفاف با ضخامت زیاد
3. تیغه کرکره پلی کربنات شفاف با ضخامت کم

قطعات کرکره برقی شیشه‌ای
قطعات کرکره برقی شیشه‌ای شامل موارد زیر می‌باشد:

1. شیشه: شیشه‌هایی که در کرکره برقی شیشه‌ای استفاده می‌شوند باید از نوع شیشه‌هایی باشند که در برابر ضربه و شکستن مقاوم باشند.

2. قاب: قاب‌هایی که برای نصب شیشه در کرکره برقی شیشه‌ای استفاده می‌شوند باید از جنس مقاوم و با کیفیت باشند تا شیشه را در مقابل ضربه و شکستن محافظت کنند.

3. موتور: موتور کرکره برقی شیشه‌ای باید قدرت کافی برای حرکت کرکره و با کیفیت باشد تا بتواند به طور مداوم کار کند.یکی از انواع موتور های قدرتمند کرکره برقی موتور ساید بارزانته میباشد که شما میتوانید با مراجعه به صفحه موتور ساید بارزانته مدل هایی متنوع این موتور ها را مشاهده کنید.
4. سیستم کنترل: سیستم کنترل کرکره برقی شیشه‌ای باید قابلیت کنترل حرکت کرکره و تنظیم سرعت حرکت را داشته باشد.

5. کابل برق: کابل برق باید به طور کامل از عوامل خارجی محافظت شده و امنیت الکتریکی را حفظ کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.